Antall klager vi har mottatt til styret har gått ned etter oppstartsproblemene med Get, men fra samtaler vi har hatt med flere forstår vi at Get boks mikro fortsatt oppleves som ustabil når det kommer til tjenester som opptak og start forfra. Vi har derfor tatt problemene opp med Get.
Vi aksepterte Get boks mikro som standardboks under den forutsetning av at disse tjenestene fungerte som forventet. Når de ikke har gjort dette har vi bedt Get om at beboerne kan få Get Box II som er en boks med innebygd lagring, i stedet for Get Sky som micro benytter. Get Box II har også støtte for pause.
Get vil gjennomføre en ringerunde til alle beboerne med tilbud om kostnadsfri oppgradering til denne boksen. Det kan ta noe tid for de å ringe alle, og vi vil informere når de er ferdige så man kan få ordnet dette i tilfelle de ikke har kommet gjennom på telefon.
For de som allerede har oppgradert til Get Box II har de startet prosessen med å kreditere utgiftene.
Get gjør dette fordi de naturligvis ikke ønsker misfornøyde kunder, og styret deler håpet om at vi med dette får en god tjeneste.
Så bra, for vi har hatt alle disse problemene med den boksen vi har nå.
veldig bra:-)